Retourneren, ruilen & klachten

30 dagen herroepingsrecht

Bij PhoneLife heb je altijd 30 dagen om je aankoop te retourneren, vanaf de datum waarop je het artikel hebt ontvangen. Je kunt je artikel dus geheel zonder opgaaf van redenen retourneren en een terugbetaling ontvangen. Om je aankoop te kunnen retourneren, moet het artikel in ongewijzigde staat zijn en dienen de verpakking en etiketten onbeschadigd te zijn. Ook de verpakking van het product moet worden geretourneerd voor goedkeuring van je retour. Indien het artikel niet in ongewijzigde staat is, heeft PhoneLife het recht een bedrag in rekening te brengen dat overeenkomt met de waardevermindering van het artikel vergeleken met de oorspronkelijke waarde van het artikel, en dit van het retourbedrag af te trekken. Jij als klant bent verantwoordelijk voor de retourverzendkosten en dat je retourzending ons bereikt.

Producten en productcategorieën die om hygiënische redenen zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht nadat de verzegeling is verbroken:
- Alle soorten in ear-koptelefoons (d.w.z. koptelefoons die in de oren zitten)
- Met de hierboven beschreven vergelijkbare producten

Stuur je retour goed verpakt naar:
PhoneLife AB
Kung Hans Väg 3
192 68 Sollentuna
Sweden

Stuur je bestelnummer en naam mee met je retour, zodat we deze kunnen verwerken. Je ontvangt bericht van ons via e-mail wanneer we je retour hebben verwerkt. Je ontvangt een terugbetaling via de betaalmethode die je gebruikte tijdens het plaatsen van je bestelling zodra je retour verwerkt is. Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat je retour is verwerkt nadat deze bij ons is aangekomen. Normaal gaat het echter sneller dan dat.

Ruilen voor een ander artikel

Ben je niet tevreden met je aankoop of bestelde je het verkeerde model? Geen probleem. Bestel eerst het gewenste product in de winkel, dan sturen we het zo snel mogelijk naar je op. Volg daarna bovenstaande instructies voor het retourneren van je bestelling.

Klacht

Heb je een defect of verkeerd artikel ontvangen? Laat het ons weten via support.nl@phonelife.com, dan helpen we je zo snel mogelijk. Stuur een foto mee van het defect, zodat we de klacht zo snel mogelijk kunnen verwerken. Bij een goedgekeurde klacht of foutieve levering zijn de kosten van je retourzending vanzelfsprekend voor onze rekening.

Het klachtenrecht en de garantie op de producten zijn van toepassing indien deze verkeerd zijn vervaardigd of niet naar behoren werken. Bij schade ontstaan tijdens gebruik of montage, slijtage, verkeerd aangebrachte screenprotectors en dergelijke kan geen klacht in worden gediend.

Als je een klacht hebt over producten van Copter en Zagg InvisibleShield kun je deze rechtstreeks bij hen indienen in overeenstemming met hun levenslange garantie. Ga naar deze pagina om de klachtvoorwaarden te lezen en een klacht in te dienen over een product van Copter: https://bit.ly/2PkVQSQ. Ga naar deze pagina om de klachtvoorwaarden te lezen en een klacht in te dienen over een product van Zagg: https://www.zagg.com/en_eu/customer/account/login/.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring krijgt.Meer informatie