Algemene voorwaarden

Tevreden klanten zijn onze drijfveren - als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Hieronder vind je de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op een aankoop bij PhoneLife. We hebben geprobeerd ze zo eenvoudig en genereus mogelijk te maken, om het jou gemakkelijker te maken! Als je vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via support.nl@phonelife.com.

Verzending en levering

We bieden altijd minimaal ├ę├ęn gratis verzendoptie aan. De normale levertijd is 2-5 werkdagen, mits alle bestelde producten op voorraad zijn. We bieden bezorging aan met PostNL, Budbee en DHL.

We bieden ook geprioriteerd inpakken van je bestelling aan. Dit betekent dat jouw bestelling prioriteit krijgt en v├│├│r andere bestellingen, die niet voor deze optie hebben gekozen, wordt ingepakt.

Betaling

Bij PhoneLife winkel je voor jouw veiligheid alleen met veilige en bekende betaalopties zoals Klarna en PayPal. Voor geen van de betaalopties brengen we extra kosten in rekening. Als particulier betaal je via PayPal of Klarna Checkout en daar kun je kiezen voor betalen op factuur (geen extra kosten), betalen in termijnen, betalen per creditcard (VISA, Mastercard, American Express), betalen via internetbankieren of een directe overschrijving via Klarna Direct.

Herroepings- en retourrecht - Altijd 30 dagen

Volgens de wet Koop op afstand heb jij als klant het recht om je aankoop binnen 14 dagen nadat je het artikel hebt ontvangen te annuleren zonder opgaaf van reden. We hebben dit echter verlengd tot 30 dagen. Alles om het voor jou als klant zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dit op voorwaarde dat het product en de productverpakking in ongewijzigde staat verkeren, d.w.z. ongebruikt en niet stuk of beschadigd. Ook de verpakking van het product moet worden geretourneerd voor goedkeuring van je retour. Je mag het product natuurlijk uitproberen, maar dit moet met voorzichtigheid gebeuren, zonder de verpakking stuk te maken. PhoneLife past de wet Koop op afstand toe. Indien het artikel niet in ongewijzigde staat is, heeft PhoneLife het recht een bedrag in rekening te brengen dat overeenkomt met de waardevermindering van het artikel vergeleken met de oorspronkelijke waarde van het artikel, en dit van het retourbedrag af te trekken. Jij als klant bent zelf verantwoordelijk voor de retourverzendkosten als je gebruik maakt van het herroepings- en retourrecht. Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat je retour is verwerkt nadat deze bij ons is aangekomen. Normaal gaat het echter sneller dan dat.

Producten en productcategorie├źn die om hygi├źnische redenen zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht bij verbreking van de verzegeling:
- Alle soorten in ear-koptelefoons (d.w.z. koptelefoons die in de oren zitten)
- Met de hierboven beschreven vergelijkbare producten

Klacht

Heb je een defect of verkeerd artikel ontvangen? Laat het ons weten via support.nl@phonelife.com, dan helpen we je zo snel mogelijk. Bewaar het product waarover je een klacht hebt ingediend totdat het probleem is opgelost. We kunnen je klacht niet verwerken als het product weggegooid of gerecycled is. Stuur een foto mee van het defect, zodat we de klacht zo snel mogelijk kunnen verwerken. Bij een goedgekeurde klacht of foutieve levering zijn de kosten van je retourzending vanzelfsprekend voor onze rekening.

Het klachtenrecht en de garantie op de producten zijn van toepassing indien deze verkeerd zijn vervaardigd of niet naar behoren werken. Bij schade ontstaan tijdens gebruik of montage, slijtage, verkeerd aangebrachte screenprotectors en dergelijke kan geen klacht in worden gediend.

Als je een klacht hebt over producten van Copter en Zagg InvisibleShield kun je deze rechtstreeks bij hen indienen in overeenstemming met hun levenslange garantie. Ga naar deze pagina om de klachtvoorwaarden te lezen en een klacht in te dienen over een product van Copter: https://bit.ly/2PkVQSQ. Ga naar deze pagina om de klachtvoorwaarden te lezen en een klacht in te dienen over een product van Zagg: https://www.zagg.com/en_eu/customer/account/login/.


Nieuwsbrief & mailing

Om je te abonneren op onze nieuwsbrief kun je je aanmelden bij de kassa of via onze formulieren op de website. Dan sturen we je onze nieuwsbrief met relevant nieuws, acties en tips. Als je een bestelling plaatst, ontvang je een e-mail die betrekking heeft op je bestelling, ongeacht of je lid bent van onze nieuwsbrief of niet. Dat kan een e-mail zijn zoals een bestelbevestiging, leveringsbericht, retourinformatie en een follow-up van je bestelling in de vorm van een verzoek om ons te beoordelen, enkele korte vragen te beantwoorden of je aankoop te voltooien.

Persoonsgegevens & cookies

We nemen jouw persoonlijke online privacy zeer serieus. Daarom houden we ons aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming AVG die van toepassing is binnen de EU. Je kunt ons volledige cookie- en persoonsgegevensbeleid hier lezen.

Force majeure (overmacht)

Gebeurtenissen buiten de macht van PhoneLife zullen worden toegeschreven aan force majeure (overmacht), waardoor PhoneLife wordt vrijgesteld van verplichtingen in gesloten overeenkomsten. Gebeurtenissen die daaronder vallen zijn bijvoorbeeld oorlog, natuurrampen, arbeidsmarktconflicten, gezagsbesluiten en vergelijkbare gebeurtenissen buiten de macht van PhoneLife die redelijkerwijs niet konden worden voorzien.

Overig

Alle prijzen worden weergegeven inclusief 21% btw, tenzij anders gekozen. We verkopen niet aan personen onder de 18 jaar zonder schriftelijke toestemming van een ouder/voogd. We behouden ons het recht voor op eventuele typografische fouten, prijsverhogingen en uitverkochte artikelen. Het account bewaart niet meer gegevens dan de gegevens die jij opgeeft tijdens je aankoop. Als je je account wilt verwijderen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

PhoneLife is eigendom van en wordt beheerd door PL Sverige AB (org.nr: 556913-5386).

De aankoopvoorwaarden zijn bijgewerkt op 13-9-2022

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring krijgt.Meer informatie